Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Κάτι δεν πρέπει να κάνουμε?



Ακούσαμε  ότι καταργούνται  τα πειραματικά  σχολεία        
 (Ευτυχώς)  ο «αρμόδιος» υπουργός το διέψευσε
ακούσαμε  ότι δεν  πρέπει να υπάρχουν σχολεία
«αριστείας»  και δεν εξηγεί κανένας τι είναι κακό,
τι  κάναμε λάθος (αν κάναμε κάτι  λάθος)  και γιατί.
Τι συμβαίνει?
   Εγώ έδωσα εξετάσεις το καλοκαίρι του 2014  και πέτυχα.
(ίσως ήμουν και λίγο τυχερός).να απολογηθώ? Να τιμωρηθώ?
Είμαι  παράδειγμα προς μίμηση ή προς  αποφυγή?
Είμαι μήπως  «μέσος όρος» άρα σε μαθητές σαν και εμένα  πρέπει (ή μήπως δεν πρέπει) να  δίνονται ευκαιρίες για καλή εκπαίδευση ?   
Οι συμμαθητές  και οι συμμαθήτριες μου τι είναι πειραματόζωα?
Την  προσπάθεια μου και τη επιτυχία μου, (και όλων των συμμαθητών) την ακυρώνουν?
Δύο χρόνια μετά , για το Λύκειο , τι θα γίνει ? Θα αγωνιστώ για να έχω τους ίδιους συμμαθητές και συμμαθήτριες και  ίδιους  καθηγητές ή Θα με βάλουν σε κλήρωση με άλλους  1000 ?
Εντάξει, όλα τα σχολεία πρέπει να είναι καλά και να δίνουν στους μαθητές  τους γνώσεις σεβασμό και αξιοπρέπεια.. Σαν μαθητής του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Θεσσαλονίκης  πως να βοηθήσω και τι να περιμένω  Κάτι δεν πρέπει να κάνουμε ?


                                                                         Φωτιαδης
                                                                                  Φώτης
                                                                                   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης