Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Τρίτη στο χωριό...!

Από τον τίτλο ίσως θα καταλάβατε κάτι... Πλέον όλοι περνάτε το Πάσχα σας στα χωριά σας. Τόποι γεμάτοι πράσινο. Εγώ είχα την ευκαιρία σήμερα να επισκεφτώ τους παππούδες μου και τα 8 ξαδέλφια μου (περισσεύουν 5). Θα σας δείξω τώρα μερικές εικόνες κατά την παραμονή μου εκεί.

Η κότα που ποζάρει στον φακό της κάμερας.
Ωραίες ελιές = αγνό ελαιόλαδο
Ώρα για πρωινό!
 Να και οι κοπέλες!
 Πάμε μια βόλτα!


Μην τις αφήσουμε και αυτές νηστικές!

  Ο νους τους στο φαΐ!
 Κι άλλο πράσινο!


 Το ξέρατε ότι οι κατσίκες για να βγάλουν γάλα...
...πρέπει να φάνε 60 κιλά γρασίδι;
 Αν το ξεφλουδίσεις αυτό το άγριο λάχανο τρώγεται! Είναι αρκετά ωραίο αλλά μετά σε καίει ο λαιμός.
 Το πιο συναρπαστικό όμως ήταν τα Μελίσσια. Οπότε έβαλα τα "καλά" μου και πήγα.


 Πρώτα ψεκάζουμε. Είναι σαν το κάπνισμα μόνο που μεθά τις μέλισσες.  


 Βλέπετε την κερήθρα;

 Όλα αυτά τα κίτρινα είναι τα αυγά των κυφήνων!

 Μια πολυάσχολη συνοικία!


 Και πιο κοντά!


 Και να που δεν χωρούσαν και βάλαμε και άλλο όροφο!

 Στον κύκλο η "βασίλισσα" της κυψέλης!

 Η κερήθρα ακόμη ανακαινίζεται!


 Και για το τέλος τα απόβλητα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης