Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Η εμπειρία μου απο το ΜΠΑΛΕΤΟ


Το μπαλέτο είναι κλασσικός χορός, για την ακρίβεια είναι τέχνη όπως έλεγε και η δασκάλα μου.
 Ασχολούμαι με το μπαλέτο εδώ και 4 χρόνια σχεδόν και έχω καταλάβει ότι όσο περνάει ο καιρός, τόσο πιο πολύ μ' αρέσει.
Ποτέ μου δεν σκέφτηκα να ασχοληθώ με το μπαλέτο να πω την αλήθεια. Η μητέρα μου μού το πρότεινε .
Πήγα σε μια δημόσια σχολή μπαλέτου κοντά στο σπίτι μου. Πέρασα από τρεις δασκάλες μπαλέτου.
Η πρώτη δεν ήταν και τόσο καλή, διότι δεν με διόρθωσε σε ένα σημαντικό λάθος που έκανα.
Η επόμενη δασκάλα μου μού είπε ότι το έκανα λάθος και έτσι το διόρθωσα! Το κακό όμως ήταν ότι ήταν πολύ χαλαρή. Δεν δουλεύαμε αρκετά.
Η τελευταία και καλύτερη πιστεύω ήταν η κυρία Ειρήνη.
Αυτή μας έμαθε πραγματικά την τεχνική του μπαλέτου στο επίπεδο που ήμουν (φυτώριο λέγεται).
Έμαθα πολλά πράγματα από αυτήν!
Δυστυχώς, μετά από ένα χρόνο η σχολή αντιμετώπιζε πρόβλημα και έτσι αναγκάστηκα να μην πηγαίνω χορό για 5 ολόκληρους μήνες!
Καθόμουν στο σπίτι χωρίς να κάνω τίποτα. Μερικά πράγματα τα ξέχασα. Στεναχωρήθηκα πολύ γιατί έχασα τις φίλες μου και την δασκάλα μου!
Έτσι χρειάστηκε να τα κάνω όλα από την αρχή. Να βρω καινούργια σχολή χορού, να γνωρίσω καινούργια κορίτσια και να προσαρμοστώ με την νέα μου δασκάλα.
Ευτυχώς, από γνωστούς βρήκα μια πολύ καλή σχολή χορού, ιδιωτική αυτή την φορά.
Εκεί, είναι όλα ροζ! Το περιβάλλον οικείο.
Πλέον μαθαίνω όχι μόνο αγγλικό μπαλέτο επιπέδου που είμαι αλλά και επίπεδο advance καθώς και ρώσικο.
Γνώρισα καινούργια κορίτσια!
Οι περισσότερες είναι μεγαλύτερες από εμένα. Αυτές ξέρουν να χορεύουν πολύ καλά και ξέρουν τις τεχνικές μίας οποιαδήποτε κίνησης! Εγώ τώρα την μαθαίνω!
Παρακάτω θα δείτε κάποια βιντεάκια σε σχέση με το μπαλέτο
 
 
                                                             της Μαρίας Σαββίδου, Β2
--------------------------------------------------------------------------------
Με αφορμή την ανάρτηση της Μαρίας, προτείνω μια σχετική ταινία που είδα το καλοκαίρι και συγκινήθηκα, "ο τελευταίος χορευτής του Μάο"
Πανέμορφη και συγκινητική, τολμώ να πω ότι δάκρυσα λίγο πριν απο το τέλος όταν εμφανίσθηκαν στην παράσταση οι γονείς του χορευτή.

                                                                                                  Γ.Γ.
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης