Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Ταξιδεύοντας με τον ... Νικόλαο Πέτσα ( Νο 7 )



Πού είμαι;

Στην αγαπημένη ανάρτηση της εφημερίδας μας επανέρχεται ο ταξιδευτής Νικόλαος Πέτσας για να σας ξαναθέσει το ίδιο ερώτημα: που βρίσκεται;

Το μόνο που εσείς έχετε να κάνετε είναι να ψάξετε και να βρείτε για κάθε μια από τις εικόνες, την ιστορία, τους δημιουργούς, τον τόπο που βρίσκονται, γενικά  τους προορισμούς του ταξιδιώτη μας.

Ξεκινάμε λοιπόν...
1) Ωραία εκκλησία!
2)Έργο τέχνης!
3) Ποιος είναι ο συγκεκριμένος ναός; 
 4) Μεγάλο ποτάμι!
5) Άραγε είναι το ίδιο με το προηγούμενο ποτάμι; 
6) Η αίθουσα του θρόνου, όχι πάντως του δικού μου!
7) Μήπως αναγνωρίζετε το ζωγράφο;

8) Γήπεδο είναι πίσω μου, αλλά ποιο;  
9) Χρυσό έλκηθρο!




10) Ακόμη και εδώ αρχαία ελληνικά αγγεία! 

11) Είναι, άραγε, η μεγαλύτερη καμπάνα στον πλανήτη;


12) Σας θυμίζει τίποτα αυτή η πλατεία; Το κόκκινο κτήριο;
13) Θα κάνατε μάθημα σε τέτοιο περιβάλλον; 
14) Το χρυσό παγόνι. Απερίγραπτο!
15) Αίθουσα χορού;
16) Τι να είναι, άραγε, αυτό το ακαλαίσθητο κτήριο;
17) Ξέχασα πού είμαι! Μπορεί κανείς να με βοηθήσει;Αυτό πάλι πίσω μου τι είναι, κανένας οβελίσκος;
18. Θαυμάστε περιβάλλον!
19) Διαθέτει κάτι ανάλογο ο ελληνικός στρατός;
20) Μπορεί να συγκριθεί με της Θεσσαλονίκης;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Εφημερίδα των μαθητών του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Γυμνασίου θεσσαλονίκης