Γράφω αυτό το άρθρο με αφορμή τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα αντιγραφής
στα σχολεία (ιδιαίτερα στα γυμνάσιο, χωρίς το δικό μας να αποτελεί
εξαίρεση).
Καθώς ,λοιπόν, πολλοί μαθητές αντιγράφουν στα επαναληπτικά διαγωνίσματα και στα απροειδοποίητα τεστ από τα γραπτά των διπλανών τους, προτείνω έναν πολύ πρωτότυπο και εφευρετικό τρόπο (αυτόν της εικόνας) στους καθηγητές, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι (ανεπιθύμητες) αντιγραφές μεταξύ των μαθητών τους.
Επιπλέον, πιστεύω ότι θα σας διευκολύνει πάρα πολύ, κ. Γιαννούδη, και θα σας λύσει τα χέρια, καθώς θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο στα επόμενα τεστ εφαρμόζοντας αυτήν την μέθοδο.
Τέλος, θεωρώ ότι εάν εφαρμοστεί και γίνει γνωστός αυτός ο τρόπος της διαδικασίας των γραπτών δοκιμασιών (όπως τα αποκαλείτε), τότε ο μισός και παραπάνω πληθυσμός των μαθητών θα πέφτουν σε κατάθλιψη κάθε φορά που θα αντικρίζουν τους βαθμούς των τριμήνων.
Καθώς ,λοιπόν, πολλοί μαθητές αντιγράφουν στα επαναληπτικά διαγωνίσματα και στα απροειδοποίητα τεστ από τα γραπτά των διπλανών τους, προτείνω έναν πολύ πρωτότυπο και εφευρετικό τρόπο (αυτόν της εικόνας) στους καθηγητές, ώστε να μειωθούν στο ελάχιστο οι (ανεπιθύμητες) αντιγραφές μεταξύ των μαθητών τους.
Επιπλέον, πιστεύω ότι θα σας διευκολύνει πάρα πολύ, κ. Γιαννούδη, και θα σας λύσει τα χέρια, καθώς θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο στα επόμενα τεστ εφαρμόζοντας αυτήν την μέθοδο.
Τέλος, θεωρώ ότι εάν εφαρμοστεί και γίνει γνωστός αυτός ο τρόπος της διαδικασίας των γραπτών δοκιμασιών (όπως τα αποκαλείτε), τότε ο μισός και παραπάνω πληθυσμός των μαθητών θα πέφτουν σε κατάθλιψη κάθε φορά που θα αντικρίζουν τους βαθμούς των τριμήνων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου